حرکت در سطح

  • من را فرانسوی ببوس

    روايتی است از زير گلو تا پشت گردن که آيه هايش به خط نستعليق آمده اند. رنگ پريده از خواب های غمگين. شصت و يک سوره از تورات تنی. بخش شعرها به عنوان "من را فرانسوی ببوس" عاشقانه هايى ست همراه با واکنش های سياسی و اجتماعی. شعرها سايه هايی هستند، افتاده روی قبرها با تابوت های آماده، رو به درخت های خشک شده ، رو به آدم های خشک شده ، رو به آهن های به کار رفته در تن. بغلشان رفت به آغوش، بغلشان کنيد. بغلشان کنيد.

    • این برنامه شعر خوانی هوشنگ چالنگی POEM

      و گزارش این علف بی رنگ به همراه تو این گونه ست اگر این شب ست اگر این نسیم به همراه تو نواده ی خوابالود هم سیاهی ی تنها خود تویی بهین شب تنها که خود می سازی و آبها که در پای تو می خسبند رنگ می گیرد. .

    • گفتگوی رادیویی با رضا قاسمی

      غلطید به پهلوی راست. مدتی همینطور بی‌حرکت ماند؛ خیره به نور ملایمی که از پنجره رو به کوچه می‌آمد. دستش را از زیر لحاف بیرون آورد و چراغ را خاموش کرد. شانه‌هایش زیر لحاف تکان‌تکان می‌خورد

    • عدوی تو نیستم من، انکار توام

      ناما جعفری، شاعر ایرانی، در مجموعه‌ای با عنوان «تجمع در سلول انفرادی» کوشیده است تجربۀ پرورده و بالیده شدن اندیشه و عاطفۀ شاعران ایرانی را در برخورد به فرایافت پیکار مدنی نمایش دهد.

    • من یک ادوارد دست قیچی هستم ای تیم برتون لعنتی

      آدم به دوستی این موجودات عجیب، اما معصوم و صادق بیشتر می‌تواند اعتماد کند تا کسانی که پشت علاقه‌شان یک دنیا خودخواهی، منفعت‌طلبی و ریاکاری نهفته است. من ترجیح می‌دهم در آن قلعه گوتیک با ادوارد دست قیچی زندگی کنم، از رولت‌های گوشت سویینی تاد بخورم

    • چشمان کاملاً باز استنلی کوبریک

      هفت سال بعد، «کوبریک» فیلم تحسین‌برانگیز «غلاف تمام فلزی» را درباره جنگ ویتنام به‌تصویر کشید. آخرین فیلم این نابغه سینما در سال ۱۹۹۹ و با فاصله ۱۲ سال بعد از فیلم قبلی ساخته شد؛ «چشمان کاملا بسته» با بازی «تام کروز» و «نیکول کیدمن» که از جشنواره ونیز موفق به کسب جایزه شد.

۱۳۹۷ اردیبهشت ۲۷, پنجشنبه

استورمی دنیلز، هنرپیشه فیلم‌های پورن می‌گوید در هتلی در دریاچه تاهو با دونالد ترامپ رابطه سکسی داشته!

دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا رسما اسناد مربوط به پرداخت حق‌السکوت به استورمی دنیلز، هنرپیشه فیلم‌های پورن را منتشر کرده است.این اسناد نشان می‌دهد آقای ترامپ پولی را که دیوید کوهن به عنوان حق‌السکوت به خانم دنیلز پرداخت کرده پس داده است.




برای دریافت آخرین فیلترشکن ها به کانال فیلترکات در تلگرام بپیوندید


https://telegram.me/filtercut



دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا رسما اسناد مربوط به پرداخت حق‌السکوت به استورمی دنیلز، هنرپیشه فیلم‌های پورن را منتشر کرده است.
این اسناد نشان می‌دهد آقای ترامپ پولی را که دیوید کوهن به عنوان حق‌السکوت به خانم دنیلز پرداخت کرده پس داده است.
روز چهارشنبه نهاد "درستکاری دولت" متوجه شد آقای ترامپ باید این پرداخت‌ها را در اسناد مربوط به فعالیتهای مالی خود منتشر می‌کرده است.
این اسناد نشان می‌دهند رئیس جمهوری آمریکا در سال ۲۰۱۶ بین ۱۰۰ هزار تا ۲۵۰ هزار دلار به آقای کوهن پرداخته است.
رئیس جمهوری آمریکا پیشتر اطلاع از پرداخت ۱۳۰ هزار دلار حق‌السکوت به خانم دنیلز را تکذیب کرده بود.
کاخ سفید در حاشیه این اسناد متذکر شده است که تنها در راستای "شفافیت" این اسناد را منتشر کرده وگرنه مجبور به این کار نبوده است.
با این همه دیوید اپل جانشین رییس نهاد ناظر بر درستکاری دولت در نامه‌ای به راد روزنستاین، معاون دادستان کل کشور نوشته است پرداخت‌های انجام شده به آقای کوهن حکم "دین" را دارد.
در این نامه تازه‌ترین اسناد مربوط به فعالیت‌های مالی رییس جمهوری در کنار اسناد مالی مربوط به سال گذشته برای معاون دادستان کل کشور ارسال شده و آمده است این اسناد ممکن است به تحقیقات در جریان دادستانی کل کشور مرتبط باشد.



راد روزنستاین بر تحقیقات وزارت دادگستری آمریکا درباره تبانی احتمالی کارزار انتخاباتی آقای ترامپ با روسیه نظارت می‌کند.
پرداخت به استورمی دنیلز می‌تواند برای رئیس جمهوری آمریکا دردسر ساز شود چرا که ممکن است به نوعی استفاده غیرقانونی از منابع مالی کارزار انتخاباتی محسوب شود.
اسناد و مدارک مربوط به پرداخت‌های آقای کوهن ماه گذشته در یورش ماموران اف‌بی‌آی به منزل او توقیف شد. وکیل آقای ترامپ درحال حاضر موضوع تحقیقات پلیس فدرال است.
آقای ترامپ گفته بود از اینکه وکیلش درست پیش از انتخابات سال ۲۰۱۶ مبالغی را به این هنرپیشه پورن پرداخت کرده بی‌خبر است.
پرداخت‌های آقای ترامپ به وکیلش اولین بار دو هفته پیش توسط رودی جولیانی یکی دیگر از وکلای رییس جمهوری در یک مصاحبه تلویزیونی فاش شد.
آقای جولیانی در این مصاحبه گفت این پرداخت‌ها برای "ساکت نگه داشتن خانم دنیلز بوده که به دروغ" ادعا کرده با دونالد ترامپ رابطه جنسی داشته است. آقای جولیانی در آن مصاحبه تلویحا گفت این ادعاها می توانست شانس آقای ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری را کاهش دهد.



کمی پس از این مصاحبه رئیس جمهوری آمریکا گفت آقای جولیانی را تازه استخدام کرده و او "هنوز ماجرا دستش نیامده است."
همینطور روز چهارشنبه کمیته اطلاعات سنا نتیجه‌گیری نهادهای اطلاعاتی کشور مبنی بر دخالت روسیه در انتخابات به نفع ریاست جمهوری آقای ترامپ را تایید کرد.
یافته‌های این کمیته با نتیجه‌گیری کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان که در ماه مارس منتشر شد در تضاد است.
این کمیته ادعاها در مورد تلاش کرملین برای کمک به موفقیت کارزار انتخاباتی آقای ترامپ را رد کرده بود.





هیچ نظری موجود نیست:

پادکست سه پنج