حرکت در سطح

  • من را فرانسوی ببوس

    روايتی است از زير گلو تا پشت گردن که آيه هايش به خط نستعليق آمده اند. رنگ پريده از خواب های غمگين. شصت و يک سوره از تورات تنی. بخش شعرها به عنوان "من را فرانسوی ببوس" عاشقانه هايى ست همراه با واکنش های سياسی و اجتماعی. شعرها سايه هايی هستند، افتاده روی قبرها با تابوت های آماده، رو به درخت های خشک شده ، رو به آدم های خشک شده ، رو به آهن های به کار رفته در تن. بغلشان رفت به آغوش، بغلشان کنيد. بغلشان کنيد.

    • این برنامه شعر خوانی هوشنگ چالنگی POEM

      و گزارش این علف بی رنگ به همراه تو این گونه ست اگر این شب ست اگر این نسیم به همراه تو نواده ی خوابالود هم سیاهی ی تنها خود تویی بهین شب تنها که خود می سازی و آبها که در پای تو می خسبند رنگ می گیرد. .

    • گفتگوی رادیویی با رضا قاسمی

      غلطید به پهلوی راست. مدتی همینطور بی‌حرکت ماند؛ خیره به نور ملایمی که از پنجره رو به کوچه می‌آمد. دستش را از زیر لحاف بیرون آورد و چراغ را خاموش کرد. شانه‌هایش زیر لحاف تکان‌تکان می‌خورد

    • عدوی تو نیستم من، انکار توام

      ناما جعفری، شاعر ایرانی، در مجموعه‌ای با عنوان «تجمع در سلول انفرادی» کوشیده است تجربۀ پرورده و بالیده شدن اندیشه و عاطفۀ شاعران ایرانی را در برخورد به فرایافت پیکار مدنی نمایش دهد.

    • من یک ادوارد دست قیچی هستم ای تیم برتون لعنتی

      آدم به دوستی این موجودات عجیب، اما معصوم و صادق بیشتر می‌تواند اعتماد کند تا کسانی که پشت علاقه‌شان یک دنیا خودخواهی، منفعت‌طلبی و ریاکاری نهفته است. من ترجیح می‌دهم در آن قلعه گوتیک با ادوارد دست قیچی زندگی کنم، از رولت‌های گوشت سویینی تاد بخورم

    • چشمان کاملاً باز استنلی کوبریک

      هفت سال بعد، «کوبریک» فیلم تحسین‌برانگیز «غلاف تمام فلزی» را درباره جنگ ویتنام به‌تصویر کشید. آخرین فیلم این نابغه سینما در سال ۱۹۹۹ و با فاصله ۱۲ سال بعد از فیلم قبلی ساخته شد؛ «چشمان کاملا بسته» با بازی «تام کروز» و «نیکول کیدمن» که از جشنواره ونیز موفق به کسب جایزه شد.

۱۳۹۵ مهر ۱۳, سه‌شنبه

کنسرت داریوش در آلمان: 29 زخمی و 18 نفر بازداشت شدند

در حاشیه کنسرت داریوش که در شهر کلن در آلمان برگزار شد به دلیل اغتشاش و درگیری های مردم در سالن Kölner Maritim (محل برگزاری این کنسرت) به بازداشت 18 نفر و زخمی شدن 29 ایرانی تبار دیگر انجامیده است.







در حاشیه کنسرت داریوش که در شهر کلن در آلمان برگزار شد به دلیل اغتشاش و درگیری های مردم در سالن Kölner Maritim (محل برگزاری این کنسرت) به بازداشت 18 نفر و زخمی شدن 29 ایرانی تبار دیگر انجامیده است.
کنسرت داریوش که در شامگاه روز یکشنبه دوم اکتبر 2016 در سالن Kölner Maritim با اغتشاش شدید مواجه شد که سرانجام پس از ساعاتی درگیری با مداخله پلیس آلمان متوقف شد.
به گزارش شاهدان عینی فضای سالن برگزاری این کنسرت پس از اعمال خشونت فیزیکی از سوی ماموران حفاظت سالن در قبال علاقمندان به این خواننده ایرانی بحرانی شد و در نهایت با ضرب و شتم از سوی یکی از محافظین این خواننده به یک بحران تمام عیار مبدل شد که طی آن صدها تن بی دلیل به سمت استیج حمله بردند و نزاعی تمام عیار شکل گرفت.


مراجع پزشکی کلن می گویند 29 تن در این درگیری زخمی شده اند که دست کم 9 نفر از آنان برای درمان تکمیلی مجبور به بستری شدن در مراکز درمانی شده اند. همچنین استفاده از چاقو در یک مورد موجب شده است تا برخی از شرکت کنندگان در این کنسرت در مظان اتهام حمل سلاح سرد قرار داشته باشند.
پلیس کلن می گوید تا کنون 18 نفر در ارتباط با پرونده این نزاع دستگیر شده اند و هم اکنون در بازداشت پلیس هستند.
شاهدان می گویند با اینکه این رویداد در ساعات پایانی یکشنبه شب رخ داد اما محوطه داخلی و بیرونی سالن Kölner Maritim تا ساعات نخستین روز دوشنبه 3 اکتبر نیز همچنان از سوی پلیس تحت بررسی قرار داشت. هنوز از خسارات احتمالی به سالن کنسرت و وضعیت افراد بستری شده در پی جراحات جدی تر گزارشی مخابره نشده است.


SUPERSTAR DARIUS EGHBANI (65) AUS DEM IRANMassenschlägerei bei Konzert in Köln






Das Konzert von Darius Eghbani im Kölner Maritim Hotel endete in einer Massenschlägerei
Foto: Hanspaulenterprise/ilbogamedia
Köln – Sie hatten sich so auf das Konzert gefreut. Aus ganz Deutschland, sogar aus dem Ausland waren sie gekommen, um ihn zu hören: Darius Eghbani (65), Superstar aus dem Iran (200 Songs, 26 Alben, darunter „Don't tell me, you love me“). 
Doch das Konzert im Kölner Maritim Hotel war alles andere als harmonisch. Es endete in einer Massenschlägerei. Sechs Stunden brauchte die Polizei, um sie zu beenden.



Die Bilanz der 6-stündige Prügelei: Ein Schwerverletzter, eine dienstunfähige Polizistin und mehrere leicht Verletzte
Die Bilanz: Ein Schwerverletzter, eine dienstunfähige Polizistin und mehrere leicht Verletzte 

هیچ نظری موجود نیست:

پادکست سه پنج