حرکت در سطح

  • من را فرانسوی ببوس

    روايتی است از زير گلو تا پشت گردن که آيه هايش به خط نستعليق آمده اند. رنگ پريده از خواب های غمگين. شصت و يک سوره از تورات تنی. بخش شعرها به عنوان "من را فرانسوی ببوس" عاشقانه هايى ست همراه با واکنش های سياسی و اجتماعی. شعرها سايه هايی هستند، افتاده روی قبرها با تابوت های آماده، رو به درخت های خشک شده ، رو به آدم های خشک شده ، رو به آهن های به کار رفته در تن. بغلشان رفت به آغوش، بغلشان کنيد. بغلشان کنيد.

    • این برنامه شعر خوانی هوشنگ چالنگی POEM

      و گزارش این علف بی رنگ به همراه تو این گونه ست اگر این شب ست اگر این نسیم به همراه تو نواده ی خوابالود هم سیاهی ی تنها خود تویی بهین شب تنها که خود می سازی و آبها که در پای تو می خسبند رنگ می گیرد. .

    • گفتگوی رادیویی با رضا قاسمی

      غلطید به پهلوی راست. مدتی همینطور بی‌حرکت ماند؛ خیره به نور ملایمی که از پنجره رو به کوچه می‌آمد. دستش را از زیر لحاف بیرون آورد و چراغ را خاموش کرد. شانه‌هایش زیر لحاف تکان‌تکان می‌خورد

    • عدوی تو نیستم من، انکار توام

      ناما جعفری، شاعر ایرانی، در مجموعه‌ای با عنوان «تجمع در سلول انفرادی» کوشیده است تجربۀ پرورده و بالیده شدن اندیشه و عاطفۀ شاعران ایرانی را در برخورد به فرایافت پیکار مدنی نمایش دهد.

    • من یک ادوارد دست قیچی هستم ای تیم برتون لعنتی

      آدم به دوستی این موجودات عجیب، اما معصوم و صادق بیشتر می‌تواند اعتماد کند تا کسانی که پشت علاقه‌شان یک دنیا خودخواهی، منفعت‌طلبی و ریاکاری نهفته است. من ترجیح می‌دهم در آن قلعه گوتیک با ادوارد دست قیچی زندگی کنم، از رولت‌های گوشت سویینی تاد بخورم

    • چشمان کاملاً باز استنلی کوبریک

      هفت سال بعد، «کوبریک» فیلم تحسین‌برانگیز «غلاف تمام فلزی» را درباره جنگ ویتنام به‌تصویر کشید. آخرین فیلم این نابغه سینما در سال ۱۹۹۹ و با فاصله ۱۲ سال بعد از فیلم قبلی ساخته شد؛ «چشمان کاملا بسته» با بازی «تام کروز» و «نیکول کیدمن» که از جشنواره ونیز موفق به کسب جایزه شد.

۱۳۹۳ اسفند ۱, جمعه

گلشیفته فراهانی در تازه‌ترین قسمت دزدان دریایی کاراییب بازی می‌کند

کمپانی فیلم‌سازی “دیزنی” روز سه‌شنبه (۱۷ فوریه-۲۸ بهمن) اعلام کرد که تولید پنجمین قسمت از مجموعه فیلم‌های “دزدان دریایی کاراییب” با عنوان “مردان مرده هیچ داستانی نمی‌گویند” (Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales) در کویینزلند استرالیا آغاز شده است.















گلشیفته فراهانی در تازه‌ترین قسمت دزدان دریایی کاراییب بازی می‌کند


کمپانی فیلم‌سازی “دیزنی” روز سه‌شنبه (۱۷ فوریه-۲۸ بهمن) اعلام کرد که تولید پنجمین قسمت از مجموعه فیلم‌های “دزدان دریایی کاراییب” با عنوان “مردان مرده هیچ داستانی نمی‌گویند” (Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales) در کویینزلند استرالیا آغاز شده است.



در این فیلم که تهیه‌کنندگی آن را “جری بروکهایمر”، فیلم‌ساز امریکایی بر عهده دارد، هم‌چون قسمت‌های گذشته، “جانی دپ” بازیگر مشهور هالیوود در نقش کاپیتان جک اسپارو بازی می‌کند. “جفری راش” (برنده استرالیایی جایزه‌ی اسکار)، “کوین مک‌نالی” و “استفن گراهام” دیگر بازیگران قسمت‌های گذشته هستند که در این قسمت نیز حضور دارند.

خاویر باردم (بازیگر اسپانیایی برنده اسکار)، کایا اسکودلاریو (بازیگر فیلم دونده مارپیچ)، برنتون توایتز (بازیگر استرالیایی)، و گلشیفته فراهانی نیز بازیگرانی هستند که به تازه‌ترین قسمت دزدان دریایی کاراییب اضافه شده‌اند.

بر اساس اطلاعات کنونی، اکران این فیلم قرار است روز ۷ جولای ۲۰۱۷ آغاز شود.

گفتنی است حضور گلشیفته فراهانی در “دزدان دریایی کاراییب: مردان مرده هیچ داستانی نمی‌گویند” در حالی است که او به تازگی بازی در فیلم “آلتامیرا” ساخته‌ی “هیو هادسن”، کارگردان انگلیسی و با بازی آنتونیو باندراس را به پایان برده است.


فیلم حماسی-تاریخی “خروج: خدایان و پادشاهان” ساخته‌ی ریدلی اسکات نیز در آخرین ماه سال گذشته‌ی میلادی با نقش‌آفرینی کوتاه او به اکران درآمد.

بازیگر ۳۱ ساله‌‌ی ایرانی که بعد از جنجال‌های به وجود آمده پیرامون انتشار عکس برهنه‌اش بر روی جلد نشریه‌ی فرانسوی ایگوییست، مدتی از رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی فاصله گرفته بود، در روزهای گذشته به شبکه‌ی اجتماعی اینستگرام پیوسته است.

هیچ نظری موجود نیست:

پادکست سه پنج