حرکت در سطح

  • من را فرانسوی ببوس

    روايتی است از زير گلو تا پشت گردن که آيه هايش به خط نستعليق آمده اند. رنگ پريده از خواب های غمگين. شصت و يک سوره از تورات تنی. بخش شعرها به عنوان "من را فرانسوی ببوس" عاشقانه هايى ست همراه با واکنش های سياسی و اجتماعی. شعرها سايه هايی هستند، افتاده روی قبرها با تابوت های آماده، رو به درخت های خشک شده ، رو به آدم های خشک شده ، رو به آهن های به کار رفته در تن. بغلشان رفت به آغوش، بغلشان کنيد. بغلشان کنيد.

    • این برنامه شعر خوانی هوشنگ چالنگی POEM

      و گزارش این علف بی رنگ به همراه تو این گونه ست اگر این شب ست اگر این نسیم به همراه تو نواده ی خوابالود هم سیاهی ی تنها خود تویی بهین شب تنها که خود می سازی و آبها که در پای تو می خسبند رنگ می گیرد. .

    • گفتگوی رادیویی با رضا قاسمی

      غلطید به پهلوی راست. مدتی همینطور بی‌حرکت ماند؛ خیره به نور ملایمی که از پنجره رو به کوچه می‌آمد. دستش را از زیر لحاف بیرون آورد و چراغ را خاموش کرد. شانه‌هایش زیر لحاف تکان‌تکان می‌خورد

    • عدوی تو نیستم من، انکار توام

      ناما جعفری، شاعر ایرانی، در مجموعه‌ای با عنوان «تجمع در سلول انفرادی» کوشیده است تجربۀ پرورده و بالیده شدن اندیشه و عاطفۀ شاعران ایرانی را در برخورد به فرایافت پیکار مدنی نمایش دهد.

    • من یک ادوارد دست قیچی هستم ای تیم برتون لعنتی

      آدم به دوستی این موجودات عجیب، اما معصوم و صادق بیشتر می‌تواند اعتماد کند تا کسانی که پشت علاقه‌شان یک دنیا خودخواهی، منفعت‌طلبی و ریاکاری نهفته است. من ترجیح می‌دهم در آن قلعه گوتیک با ادوارد دست قیچی زندگی کنم، از رولت‌های گوشت سویینی تاد بخورم

    • چشمان کاملاً باز استنلی کوبریک

      هفت سال بعد، «کوبریک» فیلم تحسین‌برانگیز «غلاف تمام فلزی» را درباره جنگ ویتنام به‌تصویر کشید. آخرین فیلم این نابغه سینما در سال ۱۹۹۹ و با فاصله ۱۲ سال بعد از فیلم قبلی ساخته شد؛ «چشمان کاملا بسته» با بازی «تام کروز» و «نیکول کیدمن» که از جشنواره ونیز موفق به کسب جایزه شد.

۱۳۹۰ مرداد ۳۰, یکشنبه

حزب الله سایبر

همایش وبلاگ نویسان حکومتی با اعلام موجودیت «حزب الله سایبر»

امیدکشتکار/ وب سایت خودنویس


image


با برپایی همایش «شبکه‌های اجتماعی، فرصت‌ها و تهدیدها» که در مجتمع آسمان شهرک غرب برگزار شد، تشکل جمعی از وبلاگ نویسان نزدیک به حکومت ایران به نام «حزب الله» سایبر اعلام موجودیت کرد. همچنین در این همایش مدیر واحد اینترنت وزارت ارشاد در سخنانی «گوگل پلاس» را از خطرناک‌ترین شبکه‌های اجتماعی برای کاربران ایرانی دانست.

به گزارش «وبلاگ نیوز» در جریان این مراسم «سهیل کریمی»، مستندساز و مدیر پایگاه هموبلاگی متن اعلام موجودیت «حزب الله سایبر» را قرائت کرد.

در بخشی از این متن به نقل از وب سایت این تشکل آمده است: "در سالیان ماضی فعالیت های خوب و چشمگیری در بین نیروهای دغدغه مند حزب اللهی در فضای سایبر به صورت پارتیزانی و انفرادی انجام گرفته است که بحمدالله نتایج مثبتی نیز برجای گذاشت ولیکن احساس نیاز به وجود تشکلی هماهنگ کننده در میان فعالین حزب الله در فضای سایبر، که علاوه بر انجام هماهنگی به منظور هم افزایی نقاط قوت و مرتفع ساختن نقاط ضعف، از توانمندی اجرایی قابل قبولی نیز به منظور انجام فعالیت‌های گسترده نه فقط در سطح کشور بلکه در سراسر جهان برخوردار باشد، ما را بر آن داشت که در جمع دوستان و دل‌سوزان این حوزه با بررسی و برگزاری جلسات متعدد کارشناسی، تشکلی را تحت نام حزب الله سایبر و انشاالله با هدف نیل به آرمان های حزب الله تشکیل دهیم.»

خبرگزاری مهر گزارش داده است که در بخش دیگری از این مراسم، میزگرد بررسی شبکه‏ های اجتماعی، فرصت‏ ها و تهدیدها با حضور روح الله مؤمن نسب، مدیر واحد اینترنت وزارت ارشاد برگزار شد. مؤمن نسب با بررسی اهداف آن چه «استکبار» می‌نامید، در راه‌اندازی شبکه‌های اجتماعی و روش کسب اطلاعات از کاربران، شبکه‏ های اجتماعی نوظهوری مثل «گوگل پلاس» را از خطرناکترین شبکه‏‌های اجتماعی برای کاربران ایرانی دانست. مهر نوشته است «وی با نمایش تصویری مقاله حلقه‌های شیطانی و اشاره به اینکه اینگونه شبکه‌ها زمین بازی دشمن محسوب می‌شود، به کاربران فعال مجازی ایرانی هشدار داد از ورود به این شبکه‌‏ها خودداری کنند.»
در این مراسم علاوه بر گفتگوی زنده با «جمال هاروود» مسلمان کانادایی فعال سیاسی ساکن لندن در خصوص وضعیت کنونی انگلیس، از تعدادی از فعالین فضای رسانه‌ای تبلیغی حکومت ایران از جمله «کامران نجف زاده» تقدیر شده است.

هیچ نظری موجود نیست:

پادکست سه پنج