حرکت در سطح

  • من را فرانسوی ببوس

    روايتی است از زير گلو تا پشت گردن که آيه هايش به خط نستعليق آمده اند. رنگ پريده از خواب های غمگين. شصت و يک سوره از تورات تنی. بخش شعرها به عنوان "من را فرانسوی ببوس" عاشقانه هايى ست همراه با واکنش های سياسی و اجتماعی. شعرها سايه هايی هستند، افتاده روی قبرها با تابوت های آماده، رو به درخت های خشک شده ، رو به آدم های خشک شده ، رو به آهن های به کار رفته در تن. بغلشان رفت به آغوش، بغلشان کنيد. بغلشان کنيد.

    • این برنامه شعر خوانی هوشنگ چالنگی POEM

      و گزارش این علف بی رنگ به همراه تو این گونه ست اگر این شب ست اگر این نسیم به همراه تو نواده ی خوابالود هم سیاهی ی تنها خود تویی بهین شب تنها که خود می سازی و آبها که در پای تو می خسبند رنگ می گیرد. .

    • گفتگوی رادیویی با رضا قاسمی

      غلطید به پهلوی راست. مدتی همینطور بی‌حرکت ماند؛ خیره به نور ملایمی که از پنجره رو به کوچه می‌آمد. دستش را از زیر لحاف بیرون آورد و چراغ را خاموش کرد. شانه‌هایش زیر لحاف تکان‌تکان می‌خورد

    • عدوی تو نیستم من، انکار توام

      ناما جعفری، شاعر ایرانی، در مجموعه‌ای با عنوان «تجمع در سلول انفرادی» کوشیده است تجربۀ پرورده و بالیده شدن اندیشه و عاطفۀ شاعران ایرانی را در برخورد به فرایافت پیکار مدنی نمایش دهد.

    • من یک ادوارد دست قیچی هستم ای تیم برتون لعنتی

      آدم به دوستی این موجودات عجیب، اما معصوم و صادق بیشتر می‌تواند اعتماد کند تا کسانی که پشت علاقه‌شان یک دنیا خودخواهی، منفعت‌طلبی و ریاکاری نهفته است. من ترجیح می‌دهم در آن قلعه گوتیک با ادوارد دست قیچی زندگی کنم، از رولت‌های گوشت سویینی تاد بخورم

    • چشمان کاملاً باز استنلی کوبریک

      هفت سال بعد، «کوبریک» فیلم تحسین‌برانگیز «غلاف تمام فلزی» را درباره جنگ ویتنام به‌تصویر کشید. آخرین فیلم این نابغه سینما در سال ۱۹۹۹ و با فاصله ۱۲ سال بعد از فیلم قبلی ساخته شد؛ «چشمان کاملا بسته» با بازی «تام کروز» و «نیکول کیدمن» که از جشنواره ونیز موفق به کسب جایزه شد.

۱۳۹۴ خرداد ۱۳, چهارشنبه

خودارضایی کسی را کور نمیکند.اگر اینطور بود شما قادر به خواندن این متن نبودید

سکس فقط سکس است...مثل قفل فرمون که فقط قفل فرمون است...بنابراین انتقالات دو روح ...بیان جسمانی عشق و اینها را ول کنید تورو حضرت عباس ...همه ی اینها متعلق به ذهن است...ما دوست داریم به هر چیزی معنا بدیم...خوشگلش کنیم..واقعیت برهنه ی امور دلچسب نیست..با این وجود هرگز برهنه با کسی حرف نزنید...زمخت جلوه میکند...مثل اینکه خب من هیچ حس باحالی بهت ندارم ولی بیا فردا توی خلوت راجع به چگونگی سوراخ شدن لایه ی ازن و تبعاتش حرف بزنیم.









1.عزیزم!...خودارضایی کسی را کور نمیکند...اگر اینطور بود شما قادر به خواندن این متن نبودید...من هم که بریل بلد نیستم!


2-سکس فقط سکس است...مثل قفل فرمون که فقط قفل فرمون است...بنابراین انتقالات 
دو روح ...بیان جسمانی عشق و اینها را ول کنید تورو حضرت عباس ...همه ی اینها متعلق به ذهن است...ما دوست داریم به هر چیزی معنا بدیم...خوشگلش کنیم..واقعیت برهنه ی امور دلچسب نیست..با این وجود هرگز برهنه با کسی حرف نزنید...زمخت جلوه میکند...مثل اینکه خب من هیچ حس باحالی بهت ندارم ولی بیا فردا توی خلوت راجع به چگونگی سوراخ شدن لایه ی ازن و تبعاتش حرف بزنیم.

3.در همین راستا هم جنس گرایی هم فقط همجنس گرایی است و نه بیشتر...این افراد خاک برسر...بدبخت ...عقده ای و مادر مرده نیستن...تعدادشان هم نسبت به گذشته بیشتر نیست فقط در این دوره امکان ابراز بیشتری دارند.همین.

4.تلاش های عده ای را مبتنی بر اینکه به عده ای دیگر تفهیم کنن که باکرگی و ناباکرگی چنین است و چنان است و آن عده میان این عده را فحش کش میکنند و این عده باز میگویند خودتی را اصلا نمیفهمم...من نمیدانم عملکرد داخل تنبان دیگران به ما چه ربطی دارد آخه !؟!

5.عزیزم!...سکس عملکرد وابسته به شخصیت و سلیقه ای است..بنابراین پرسش راجع به اینکه دخترخاله ی شوهرت چیکار میکنه که تو هم انجام بدی پرسش احمقانه ای است ..لال که نیستی؟...از طرف ات بپرس چی دوس داره و چی نداره...چطور میپرسی شب شام چی بپزم دو دقیقه اینم بپرس دیگه...این ضرب المثل احمقانه رو هم جدی نگیرید که "خوشا آن چشمه که آب از خود درآرد!"...دیگه فایده نداره ازش بپرسم ...چرا داره...خیلی هم خوشایند الان..

6.همونقدر که لازم است وقتی فیلم ترسناک میبینید و دارید سکته میکنید به خودتون بگید:"ببین!این فقط یه فیلمه"...وقتی فیلم پورن هم میبینید با تاکید بیشتری به خودتون یادآور بشید که :"ببین این فقط یک فیلمه!!".. بنابراین خودتون و طرف مقابل رو موظف به اجرای گام به گام آنچه که دیدید نکنید!

7-"کارل یونگ" راست میگه...بچه هایی که توی شهرهای صنعتی به دنیا میان ذاتا روان رنجورند...بچه های روستایی طبیعی و شفاف رشد میکنند...جفت گیری گاو رو میبینن...زایمان اسب رو ...و مثل خواهر من تا هجده سالگی فکر نمیکنن که جلوگیری از بارداری یعنی اینکه با شرت با همسرت سکس کنی!!

8-از آلبرت الیس پرسیدند اگر فقط یک روز از عمرت باقی مونده باشه چیکار میکنی؟...گفت :"سکس میکنم"!...یادمه یکی از استادهامون گفت خاک بر سر آلبرت الیس ...یه همچین ادمی تعجب میکنم که چرا در چنین روز مهمی به یه کار سخیف میپردازه!!..من متاسفم که باید بگم شاید استاد لازم باشه این خاک رو بر سر خودش بکنه که متوجه تقابل قدرتمند سکس و مرگ نشد!!...سکس و مرگ دو نیروی قدرتمند زندگی هستن...با یکی کاملا نیست و با دیگری هست و بودنت رو اعلام میکنی...آلبرت الیس شاید در واقع با این عملکرد میخواد بگه من هستم...و مختصری از اظطراب مرگش رو بگیره!آلبرت؟...دمت گرم..

9-توضیح راجع به عکس زیر...تصویری از فیلم بی نظیر fight chub یا باشگاه مشت زنی است ...در این فیلم صحنه ای رو از گروه درمانی افراد با بیماری لاعلاج و در آستانه ی مرگ نشون میده ...یکی از افراد زنی است که مبتلا به سرطانه و میگه من الان دوست دارم با کسی عشق بازی کنم...تنها خواسته ی من اینه...(نقل به مضمون)...بی مهابا یاد این تیکه از کتاب یالوم میافتم که میگه :"بیمارانی که در خطر مرگ قرار دارند به طور ناگهانی دچار مشغله های جنسی میشوند...من تنها در ما حل میشود..بیماری داشتم که دچار سرطان معده بود ..روزی به دیدار من آمد و گفت شیفته ی جراحش شده و خیالپردازی های جنسی درباره ی جراحش جایگزین ترس از مرگ شده است!!وقتی قرار بود ام.آر.آی شود آنچنان درگیر این فکر بود که چه لباسی بپوشد که فراموش کرد تکلیف زندگی اش نامعلوم است!!!"....سکس خنثی کننده ی بزرگ مرگ است!

(ممکن است این بند با بند دو که سکس فقط سکس است در تضاد به نطر برسه...اشکالی نداره...به نطر برسه)


هیچ نظری موجود نیست:

پادکست سه پنج