حرکت در سطح

  • من را فرانسوی ببوس

    روايتی است از زير گلو تا پشت گردن که آيه هايش به خط نستعليق آمده اند. رنگ پريده از خواب های غمگين. شصت و يک سوره از تورات تنی. بخش شعرها به عنوان "من را فرانسوی ببوس" عاشقانه هايى ست همراه با واکنش های سياسی و اجتماعی. شعرها سايه هايی هستند، افتاده روی قبرها با تابوت های آماده، رو به درخت های خشک شده ، رو به آدم های خشک شده ، رو به آهن های به کار رفته در تن. بغلشان رفت به آغوش، بغلشان کنيد. بغلشان کنيد.

    • این برنامه شعر خوانی هوشنگ چالنگی POEM

      و گزارش این علف بی رنگ به همراه تو این گونه ست اگر این شب ست اگر این نسیم به همراه تو نواده ی خوابالود هم سیاهی ی تنها خود تویی بهین شب تنها که خود می سازی و آبها که در پای تو می خسبند رنگ می گیرد. .

    • گفتگوی رادیویی با رضا قاسمی

      غلطید به پهلوی راست. مدتی همینطور بی‌حرکت ماند؛ خیره به نور ملایمی که از پنجره رو به کوچه می‌آمد. دستش را از زیر لحاف بیرون آورد و چراغ را خاموش کرد. شانه‌هایش زیر لحاف تکان‌تکان می‌خورد

    • عدوی تو نیستم من، انکار توام

      ناما جعفری، شاعر ایرانی، در مجموعه‌ای با عنوان «تجمع در سلول انفرادی» کوشیده است تجربۀ پرورده و بالیده شدن اندیشه و عاطفۀ شاعران ایرانی را در برخورد به فرایافت پیکار مدنی نمایش دهد.

    • من یک ادوارد دست قیچی هستم ای تیم برتون لعنتی

      آدم به دوستی این موجودات عجیب، اما معصوم و صادق بیشتر می‌تواند اعتماد کند تا کسانی که پشت علاقه‌شان یک دنیا خودخواهی، منفعت‌طلبی و ریاکاری نهفته است. من ترجیح می‌دهم در آن قلعه گوتیک با ادوارد دست قیچی زندگی کنم، از رولت‌های گوشت سویینی تاد بخورم

    • چشمان کاملاً باز استنلی کوبریک

      هفت سال بعد، «کوبریک» فیلم تحسین‌برانگیز «غلاف تمام فلزی» را درباره جنگ ویتنام به‌تصویر کشید. آخرین فیلم این نابغه سینما در سال ۱۹۹۹ و با فاصله ۱۲ سال بعد از فیلم قبلی ساخته شد؛ «چشمان کاملا بسته» با بازی «تام کروز» و «نیکول کیدمن» که از جشنواره ونیز موفق به کسب جایزه شد.

۱۳۹۲ دی ۵, پنجشنبه

از فحاشی‌های سازمان یافته چند هفته اخیر ، اینبار رسانه‌‌های حکومتی با شایعه "مرگ هنرمندان "

در ادامه فحاشی‌های سازمان یافته چند هفته اخیر ، اینبار رسانه‌‌های حکومتی با شایعه "مرگ هنرمندان " به مصاف کاربران فیس‌بوک آمدند! چرا دولت جمهوری اسلامی (اعتدال و امید) با این سایت‌ها برخوردی نمیکند؟




                                                              توییتر سه پنج برای مطلب فرهنگی و هنری


در ادامه فحاشی‌های سازمان یافته چند هفته اخیر ، اینبار رسانه‌‌های حکومتی با شایعه "مرگ هنرمندان " به مصاف کاربران فیس‌بوک آمدند! چرا دولت جمهوری اسلامی (اعتدال و امید) با این سایت‌ها برخوردی نمیکند؟

در هیچ جای دنیا اینقدر مردم شون به پیش باز مرگ هنرمندان و بزرگان جامعه شون نمی رند که ما ایرانی ها میریم!

نمیدونم چه مرضی بین جامعه ایرانی حاکم شده که دوست دارند مدام خبر مرگ هنرمندان و بزرگان و شخصیت های ملی میهن شون رو در دنیای مجازی پخش کنند! 
این هم درست یه نوع عوامفریبی برای جلب توجه مردم برای کلیک بیشتر سایت شون یا لایک بیشتر فیس بوک شون هست! واقعا تاسف باره! الان هم خبر درگذشت بهروز وثوقی محبوب ترین هنرپیشه را عنوان کردند و یه عده هم بدون اینکه کوچکترین تحقیقی کنند فوری تکثیر می کنند! چندی پیش ثریا قاسمی را اعلام کردند قبلش گوگوش را گفتند شهرام کاشانی را و..... 
دوستان به دام اینگونه فریبکاری ها نیفتید! اینها عمدتا گروهی هدایت شده اند که در واقع به قصدهای مختلفی اینکار را می کنند! یکی اینکه بخواهند بی اعتمادی بین مردم بوجود بیاورند! یعنی اینکه ابتدا خبری را پخش می کنند همه هم پخش می کنند بعد متوجه می شیم دروغ بوده! چی میشه بعد؟ بعد اگه یه خبر درستی را هم مردم پخش کنند رژیم میگه از این خبرها زیاد پخش شده یا اینکه هیچکس خبر درست را هم قبول نمی کنه! یا اینکه کسانی که این کار را می کنند فقط برای بیزینس شون هست که بتونند تعداد بیشتر مردم را جلب کنند! پس لطفا به دام اینها نیفتید دوستان! حداقل اول یه سرچ کوچیک توی اینترنت بچرخید بینید آیا سایت معتبری هم اینو نوشته یا اینکه فقط یه عده مریض اینکارو کردند!



با آرزوی سلامتی و تندرستی و طول عمر برای بهروز عزیزمون به کوری چشم دشمنانش ...بهروز افتخار سینمای ایران بود و هست! زنده و تندرست و پایدار باشه …
اختر قاسمی - آلمان
۱ دی‌ ۱۳۹۲
از صفحه کامران ملک مطیعی: "چند لحظه ی پیش با ایشان صحبت کردم. میگفت من نه نان کسی را بریدم ، نه بد کسی را خواستم . بالاخره هم میرم . بذارن وقتش که شد!!! حالش خوب بود و سرحال اما عصبی بابت این شایعه . چون از نصفه شب خواب را از ایشان و خانواده ی اشان گرفته اند."
سپیده دم: با احترام به نظر خانم اختر قاسمی باید یادآوری کرد مردم را نمی‌توان لزوماً مقصر دانست، بلکه این یک حرکت برنامه ریزی شده از طرف سایت‌های حکومتی است.
( البته اگر ما رو با دایی جان ناپلئونیسم متهم نکنند. اهداف آنها نیز مشخص است: انحراف افکار عمومی‌ از مسائل اصلی‌ کشور)
وب سایتی‌ که خبر فوت بهروز وثوقی را منتشر کرده، یک سایت حکومتیست به نام صلح نیوز ، همان سایتی است که خبر دروغ به نقل از خواهر ستار بهشتی‌ منتشر نمود.
صلح نیوز: بهروز وثوقی هنرپیشه دوران طاغوت درگذشت
" فرار پیمان عارفی از کشور پس از مرخصی از زندان" خبر بسیار مشکوک دیگری بود که عصر امروز توسط یک سایت حکومتی دیگر منتشر شد.
مسیح علینژاد خبر نگار مقیم بریتانیا نیز پیشتازانه با استناد به این خبر، بلافاصله مطلبی در دفاع از "حق فرار برای زندانی" منتشر کرد!
دروغ گویی وقیحانه رسانه‌ حکومتی از قول خواهر ستار بهشتی‌
به یقین می توان گفت که حملات سایبری درون فیس بوک کار عوامل جمهوری اسلامی است

هیچ نظری موجود نیست:

پادکست سه پنج